Forum Quasi-bimber Strona Główna Quasi-bimber
Zastępcze forum informatyki 2005-2010 na IZ,PWr
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zad1 interpolacja

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Quasi-bimber Strona Główna -> 04 semestr
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzyczak




Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:45, 24 Mar 2007    Temat postu: zad1 interpolacja

Czy moglby ktos wrzucic fragment kodu z interpolacja? Bo bez interpolacji tio mi wszystko dziala, ale chyba nie potreafie sam zaimplementowac dzialajacego algorytmu interpolacji bo kilka razy od nowa pisalem ten fragment i caly czas mi sie cos wysypuje.

Bede wdzieczny za pomoc... prosze o pospiech bo to na poniedzialek jest... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nergis




Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 2:14, 25 Mar 2007    Temat postu:

(visual2003) Ja natomiast chcialem korzystac z CxImage do odczytu , zapisu i dobierania sie do barw, teoretycznie wszystko napisalem, progsik sioe kompiluje, ale w czasie buildowania dostaje blad linkera przy wywolywaniu metod z cximage w stylu utworzenia nowego obrazka, proby zapisu, proby dostania sie do piksela....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mmrozo




Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:33, 26 Mar 2007    Temat postu:

"prawie" dziala.... jest w nim jeszcze jakis bledzior ale z braku laku.... moze to ci cos pomoze

Kod:

inline int skalowanie::interpoluj( macierz& OriginPoint, char color )
{
   float alpha = OriginPoint.get(0,0) - (int)OriginPoint.get(0,0);
   float beta = OriginPoint.get(1,0) - (int)OriginPoint.get(1,0);
//   float KkA = ( 1 - alpha )*KOLOR[(int)][(int)] +alpha*KOLOR[(int)][(int)+1];
//   float KkA = ( 1 - alpha )*KOLOR[(int)+1][(int)] +alpha*KOLOR[(int)+1][(int)+1];
   float kA;
   float kB;

   switch( color )
   {
   case 'r':
      kA = ( 1 - alpha )*(float)red[((int)OriginPoint.get(1,0))][((int)OriginPoint.get(0,0))]+alpha*(float)red[((int)OriginPoint.get(1,0))][(int)(OriginPoint.get(0,0)+1)];
      kB = ( 1 - alpha )*(float)red[(int)(OriginPoint.get(1,0)+1)][((int)OriginPoint.get(0,0))]+alpha*(float)red[(int)(OriginPoint.get(1,0)+1)][(int)(OriginPoint.get(1,0)+1)];
      break;
   case 'g':
      kA = ( 1 - alpha )*(float)green[((int)OriginPoint.get(1,0))][((int)OriginPoint.get(0,0))]+alpha*(float)green[((int)OriginPoint.get(1,0))][(int)(OriginPoint.get(0,0)+1)];
      kB = ( 1 - alpha )*(float)green[(int)(OriginPoint.get(1,0)+1)][((int)OriginPoint.get(0,0))]+alpha*(float)green[(int)(OriginPoint.get(1,0)+1)][(int)(OriginPoint.get(1,0)+1)];
      break;
   case 'b':
      kA = ( 1 - alpha )*(float)blue[((int)OriginPoint.get(1,0))][((int)OriginPoint.get(0,0))]+alpha*(float)blue[((int)OriginPoint.get(1,0))][(int)(OriginPoint.get(0,0)+1)];
      kB = ( 1 - alpha )*(float)blue[(int)(OriginPoint.get(1,0)+1)][((int)OriginPoint.get(0,0))]+alpha*(float)blue[(int)(OriginPoint.get(1,0)+1)][(int)(OriginPoint.get(1,0)+1)];
      break;
   }
   return (int)((1-beta)*kA+beta*kB);//kD;
}

.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzyczak




Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:23, 26 Mar 2007    Temat postu:

Dzieki bardzo Smile
Problem rozwiazalem. Byl gdzie indziej Smile Ale i tak dziekuje bo przynajmniej po porownaniu stwierdzilem ze jednak nie mam bledu w interpolacji Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Quasi-bimber Strona Główna -> 04 semestr Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin